Vintercykla med MOVS elcykelabonnemang
Under vintern har 50 testpiloter elcyklat på gatorna runt huvudstaden - utvalda testpiloter har kostnadsfritt fått prova MOVS Elcykelabonnemang under 3 månader och delat sina upplevelser i sociala medier. Här nedan kan du ta del av deras upplevelser och åsikter.
MOVS Elcykelabonnemang
Rekommenderat pris: 695 SEK
Antal testpiloter: 50
Så tycker testpiloterna om MOVS Elcykelabonnemang
De flesta testpiloterna tycker att MOVS Elcykelabonnemang är en smidig tjänst som gör det enkelt att ta sig till och från jobb och skola. Många nämner att det är billigare än ett SL-kort och tycker bara det är anledning nog att rekommendera tjänsten. Det är många som tycker att elcykeln känns säker att använda trots snö och is tack vare dubbdäcken. Flera av testpiloterna nämner tjänsten Butler Servie som ingår har varit mycket bra - det har varit enkelt att få service om något problem uppstått med elcykeln under testet. De testpiloter som väljer att inte rekommendera tjänsten tycker att elcykeln varit för klumpig och tung, samt att priset är för högt.
78% rekommenderar (39 testpiloter)
12% rekommenderar inte (6 testpiloter)
Hälsning från MOVS
Med MOVS månadsabonnemang på lätta fordon som elcykel, cykel och elmoped kan människor enkelt ställa om till hållbar elektrifierad mikropendling och därmed skapa sig en enklare vardag och bidra till att minska trängsel och klimatpåverkan i staden. MOVS är den första tjänsten i sitt slag och ett viktigt steg mot en bred förändring av en hel bransch som påverkar människors liv och livsstil. Fordonen är designade och byggda för att hålla över tid och är ett steg i utvecklingen mot den cirkulära ekonomin. Tjänsten innebär att man slipper dyra investeringar i egna elfordon och osäkerhet kring framtida teknikskiften och kostnader. Nu ser vi fram emot att höra om dina MOVS-äventyr!
- Miljövänligt alternativ
- Smidig beställning och användning
- Butler Service
Om testet
- Tillverkare MOVS
- Testpiloter sökes 50
- Antal som ansökt 291
Testet genomfördes av Smartson på uppdrag av MOVS utan kostnad för testpiloterna. Uppdraget var att recensera tjänsten i sociala medier samt dela upplevelser via Smartson.
