Dr. Oetker - Suprema
Resultat

Dr. Oetker - Suprema

Nu har utvalda testpiloter provat nya Dr. Oetker Suprema – en fryst pizza i napolitansk stil med luftig botten och krispiga kanter. Testpiloterna fick välja mellan smakerna Cinque Formaggi, Salame Romano eller Calabrese & ’Nduja Tipo. Här nedan kan du ta del av deras omdömen! 

CROWDSCORE 90%AV 485 TESTPILOTERREKOMMENDERAR
Cinque Formaggi

Antal testpiloter: 485

CROWDSCORE 88%AV 234 TESTPILOTERREKOMMENDERAR
Calabrese & ’Nduja Tipo

Antal testpiloter: 234

CROWDSCORE 91%AV 476 TESTPILOTERREKOMMENDERAR
Salame Romano

Antal testpiloter: 476

Så tycker testpiloterna om Cinque Formaggi

90% rekommenderar (436 testpiloter)

10% rekommenderar inte (49 testpiloter)

Så tycker testpiloterna om Calabrese & ’Nduja Tipo

88% rekommenderar (207 testpiloter)

12% rekommenderar inte (27 testpiloter)

Så tycker testpiloterna om Salame Romano

91% rekommenderar (434 testpiloter)

9% rekommenderar inte (42 testpiloter)

Hälsning från Dr. Oetker

Vi är nyfikna på att ta del av vad du tycker om Suprema! Resultatet av en resa som tog våra degmästare till Neapel och en speciellt skapad Suprema-formel resulterade i en pizzadeg som genomgår en speciell mognadsprocess i tre steg under 24 timmar. Det är därför Suprema smakar så otroligt aromatiskt, är luftig på insidan och härligt krispig på utsidan. Vi förfinar vår extra stora premiumpizzabotten med en tomatsås gjord på solmogna Emilia-Romagna tomater och toppar endast med utvalda ingredienser.

  • Salame Romano - Klassisk italiensk salami kombinerad med solmogna tomater och noggrant utvalda kryddor. 
  • Cinque Formaggi - En ostälskarens dröm med mozzarella, rökt cheddar, provolone, ricotta och blåmögelost. 
  • Calabrese & ’Nduja Tipo - En kryddig kombination av calabresisk salami och ’Nduja, en mjuk och pikant italiensk korv. 

 

 

 

Om testet

  • Tillverkare Dr. Oetker
  • Testpiloter sökes 1000
  • Antal som ansökt 6188

Produkten hittas enklast hos de större butikerna för ICA och COOP.

Testet genomfördes av Smartson på uppdrag av Dr. Oetker  utan kostnad för testpiloterna. Uppdraget var att utvärdera och dela upplevelser via Smartson och sociala medier.