C More - LasseMajas Detektivbyrå
Resultat

C More - LasseMajas Detektivbyrå

Mystiska fall uppstår i staden Valleby och den stora frågan är om LasseMajas Detektivbyrå kan lösa dem? Av de klassiska böckerna har C More skapat en serie i sex delar som har utvärderats av testpiloterna. Läs vidare för att ta del av deras upplevelser!

Så tycker testpiloterna om

Efter att ha sett de två första avsnitten om LasseMajas Detektivbyrå är majoriteten av testpiloterna väldigt positiva. Serien beskrivs som spännande, lättsam och välgjord med både humor och kluriga mysterium som fångar barnen. Även många föräldrar uppskattar att se serien om LasseMaja tillsammans med familjen, och har sett fram emot kommande avsnitt. De familjer som väljer att inte rekommendera serien upplever att barnen tappar intresset och att handlingen inte är tillräckligt spännande.

97% rekommenderar (1013 testpiloter)

3% rekommenderar inte (30 testpiloter)

Hälsning från C More

Bokserien om LasseMajas detektivbyrå är en succé bland barnen och har i 20 år präglat flera generationer av barn och vuxna. Nu bjuder C More in till en modern tappning med en stjärnspäckad rollista där vi i sex avsnitt får följa Lasse och Maja i spännande äventyr som aldrig tidigare har filmatiserats. Varje avsnitt baseras på en bok. Vi hoppas att ni vill lösa mysterierna tillsammans med Lasse och Maja på C More!

  • Underhållning för hela familjen; streama film, serier, reality, barnunderhållning, sport, TV-kanaler och TV4-program utan avbrott!
  • Spara surf – titta offline
  • Titta på flera skärmar samtidigt
  • Avsluta när du vill

Om testet

  • Tillverkare C More
  • Testpiloter sökes 1000
  • Antal som ansökt 1792

Utvalda testpiloter fick skapa ett konto hos C More och använda tjänsten C More TV4 fritt i åtta veckor. Gällde endast nya kunder hos C More. Det huvudsakliga uppdraget var att streama minst två avsnitt av serien LasseMajas Detektivbyrå samt dela upplevelser om streamingtjänsten och serien i sociala kanaler.

Testet har genomförts av Smartson på uppdrag av C More utan kostnad för testpiloterna. Uppdraget var att utvärdera och dela sina upplevelser via Smartson.