Fanola Nutri Care
Är ditt hår i behov av extra fukt och näring? Nu har 600 testpiloter provat på att fuktboosta håret med hårvårdsprodukter från Fanola. Denna serie passar alla hårtyper och har egenskaper som ska återfukta torrt och skadat hår. Ta del av testpiloternas bästa hårbilder och åsikter nedan.
Nutri Care Nutri-One 10 Actions
Antal testpiloter: 260
Nutri Care Conditioner
Antal testpiloter: 260
Nutri Care Shampoo
Antal testpiloter: 260
Så tycker testpiloterna om Nutri Care Nutri-One 10 Actions
Leave-in sprayen Nutri-One 10 Actions minskar frisset, ger volym och tar bort statisk elektricitet. De som inte är helt övertygade av Nutri Care serien upplever inte någon större skillnad på håret och att priset inte motsvarar förväntningarna.
30% rekommenderar (79 testpiloter)
8% rekommenderar inte (21 testpiloter)
Så tycker testpiloterna om Nutri Care Conditioner
Balsamet i den italienska hårvårdsserien Nutri Care fick högst betyg och har hjälpt testpiloterna att reda ut och göra håret mjukare. Många beskriver en behaglig doft som påminner om vanilj och smörkola. Här skiljer sig åsikterna något, en del tycker den är för söt och väljer därför inte att rekommendera.
31% rekommenderar (80 testpiloter)
8% rekommenderar inte (20 testpiloter)
Så tycker testpiloterna om Nutri Care Shampoo
Den italienska hårvårdsserien Nutri Care från Fanola har gett testpiloterna väldoftande, mjukare och glansigare hår. Shampoot ger ett bra lödder, känns drygt och rengör på djupet.
30% rekommenderar (78 testpiloter)
8% rekommenderar inte (22 testpiloter)
Hälsning från Fanola
- Återfuktar och ger näring till torrt, stressat och skadat hår.
- Gör håret silkeslent, mjukt, glänsande och lätt att kamma.
- Berikad med mjölkprotein.
Om testet
- Tillverkare Fanola
- Testpiloter sökes 600
- Antal som ansökt 1308
Testpilotens pris: 279 kronor (ord. pris för hela paketet är 617 kronor). Testpiloterna har betygsatt de separata produkterna. Plus- och minuskommentarerna avser hela produktserien.
Testet genomförs av Smartson och ditt uppdrag som testpilot är att prova, dela upplevelser via en gemensam testpilotsblogg och i sociala kanaler. Efter testet utvärderas produkterna via ett formulär och får en rekommendationsfaktor.
