Resultat
hallon mobilabonnemang STOR
Trött på abonnemang med bindningstider och fakturor? Ta del av vad Smartsons testpiloter tyckte om hallons mobilabonnemang STOR.
Efter avslutat test väljer 80 procent att rekommendera mobilabonnemanget till en vän.
- Produkt hallon mobilabonnemang STOR
- Tillverkare Hallon
- Rekommenderat pris 249 SEK / månad
- Antal testpiloter 711
- Antal som ansökt 3 285
- Testperiod Jan - mars 2014
Av 3 285 ansökande provade 711 personer mobilabonnemanget STOR utan bindningstid, uppsägningstid, kreditkontroll eller faktura. Testpiloterna har utvärderat hallon under fyra veckors tid men får nyttja det kostnadsfritt under tre månader som tack för sitt engagemang. Uppgiften var att utvärdera helhetsupplevelsen med hallon och därefter dela sina upplevelser i sociala medier för att hjälpa andra att göra ett bra val.
Testet genomförs av Smartson utan kostnad för testpiloterna. Via Smartson får du testa nya produkter och dela dina genuina upplevelser med andra. Besök oss gärna på smartson.se. Smartson grundades i Stockholm år 2000.
Så tycker testpiloterna om hallon mobilabonnemang STOR
Av de testpiloter som rekommenderar abonnemang STOR är det framförallt priset och smidigheten som uppskattas. Många menar att det är ett prisvärt abonnemang som ger mycket för pengarna. Att abonnemanget inte har någon uppsägningstid uppskattas också.
Av de som inte rekommenderar abonnemanget är majoriteten missnöjda med täckningen som inte fungerat ultimat, särskilt inte utanför storstäderna och på landsbygden. Flera nämner också att kundtjänsten inte fungerat som önskat och att det dröjt innan de fått hjälp.
80 % rekommenderar (570 testpiloter)
Ett prisvärt abonnemang. Ingen bindningstid och framförallt ingen uppsägningstid. 5 GB surfdata är bra, 3 GB som är brukligt bland andra abonnemang räcker personligen inte till.
Den stora surfmängden och hastigheten är bra, ingen bindningstid eller uppsägningstid och inga finstilta kryphål i villkoren. Enkel och tydlig hemsida!
Det innehåller allt man behöver. Många samtal, många sms/mms och mycket surf. Bra täckning på de flesta ställen jag varit på.
20 % rekommenderar inte (141 testpiloter)
Ingen täckning trots löfte om det, samt en kundtjänst under all kritik.
Inget jag skulle rekommendera till personer som inte är vana med att använda chatt eller mail eftersom det är enda sättet att kontakta företaget.
Dålig täckning och mycket svårtydbar täckningskarta med många vita fläckar.
Inlägg från Testpiloternas blogg
Hälsning från Hallon
- Ingen bindningstid
- Ingen uppsägningstid
- Ingen faktura
- Ingen kreditkoll