Sök
hallon mobilabonnemang STOR

Resultat

hallon mobilabonnemang STOR

Trött på abonnemang med bindningstider och fakturor? Ta del av vad Smartsons testpiloter tyckte om hallons mobilabonnemang STOR.
Efter avslutat test väljer 80 procent att rekommendera mobilabonnemanget till en vän.

 

  • 80 % av 711 testpiloter rekommenderar hallon mobilabonnemang STOR
  • Produkt hallon mobilabonnemang STOR
  • Tillverkare Hallon
  • Rekommenderat pris 249 SEK / månad
  • Antal testpiloter 711
  • Antal som ansökt 3 285
  • Testperiod Jan - mars 2014

Av 3 285 ansökande provade 711 personer mobilabonnemanget STOR utan bindningstid, uppsägningstid, kreditkontroll eller faktura. Testpiloterna har utvärderat hallon under fyra veckors tid men får nyttja det kostnadsfritt under tre månader som tack för sitt engagemang. Uppgiften var att utvärdera helhetsupplevelsen med hallon och därefter dela sina upplevelser i sociala medier för att hjälpa andra att göra ett bra val.

Testet genomförs av Smartson utan kostnad för testpiloterna. Via Smartson får du testa nya produkter och dela dina genuina upplevelser med andra. Besök oss gärna på smartson.se. Smartson grundades i Stockholm år 2000.

Så tycker testpiloterna om hallon mobilabonnemang STOR

Av de testpiloter som rekommenderar abonnemang STOR är det framförallt priset och smidigheten som uppskattas. Många menar att det är ett prisvärt abonnemang som ger mycket för pengarna. Att abonnemanget inte har någon uppsägningstid uppskattas också.

Av de som inte rekommenderar abonnemanget är majoriteten missnöjda med täckningen som inte fungerat ultimat, särskilt inte utanför storstäderna och på landsbygden. Flera nämner också att kundtjänsten inte fungerat som önskat och att det dröjt innan de fått hjälp.

hallon mobilabonnemang STOR Omg 1 image 1 hallon mobilabonnemang STOR Omg 1 image 2 hallon mobilabonnemang STOR Omg 1 image 3

80 % rekommenderar (570 testpiloter)

avatar

Ett prisvärt abonnemang. Ingen bindningstid och framförallt ingen uppsägningstid. 5 GB surfdata är bra, 3 GB som är brukligt bland andra abonnemang räcker personligen inte till.

Robin Alm
avatar

Den stora surfmängden och hastigheten är bra, ingen bindningstid eller uppsägningstid och inga finstilta kryphål i villkoren. Enkel och tydlig hemsida!

Sol-Brit Åkesson
avatar

Det innehåller allt man behöver. Många samtal, många sms/mms och mycket surf. Bra täckning på de flesta ställen jag varit på.

Rolf Hagman

20 % rekommenderar inte (141 testpiloter)

avatar

Ingen täckning trots löfte om det, samt en kundtjänst under all kritik.

Linnéa Kero
avatar

Inget jag skulle rekommendera till personer som inte är vana med att använda chatt eller mail eftersom det är enda sättet att kontakta företaget.

Helena Vilenius
avatar

Dålig täckning och mycket svårtydbar täckningskarta med många vita fläckar.

Ella Quick

Inlägg från Testpiloternas blogg

(Sida 1 av 0)

Hälsning från Hallon

Mobiloperatören hallon startades i syfte att erbjuda en enklare typ av mobilabonnemang. Inga bindningstider, ingen uppsägningstid, inga kreditkontroller, inga fakturor. Istället erbjuds en täckning som når 99 % av Sveriges befolkning och olika abonnemangs- och kontantkortslösningar med fasta priser.
hallon ägs av mobiloperatören 3 och använder sig också av 3:s nät som vunnit priser som Sveriges bästa datanät många år i rad. Mobilabonnemang STOR från hallon ger dig obegränsat med samtal, SMS och MMS samt 5 GB surf (hastighet upp till 32 Mbit/s) varje månad. Behöver du surfa mer så är det naturligtvis enkelt att köpa till mer data för en billig peng. Inga startavgifter eller minutavgifter för samtal tillkommer (däremot gäller de fria samtalen och SMS:en/MMS:en bara inom Sverige).
  • Ingen bindningstid
  • Ingen uppsägningstid
  • Ingen faktura
  • Ingen kreditkoll
Hej! Vi tycker att det har varit roligt att så många ville prova vårt mobilabonnemang STOR. hallons mål är att vara en okomplicerad mobiloperatör där vi vill göra det enklare för kunden genom att ta bort bindningstid, uppsägningstid, kreditkoll, fakturor med mera. Det var intressant att höra vad ni ansåg om mobilabonnemang STOR och er helhetsupplevelse av oss som operatör.
Niklas Wilhelmsson, Varumärkesansvarig, Hallon
Niklas Wilhelmsson

Varumärkesansvarig, Hallon